එම නක්ෂත්ර කිහිපයක් එකතු වී රාශි නිර්මාණය වී ඇත. ඊට අමතරව මෙම විශ්වය හෙවත් අවකාශය තුල චලනය වන වස්තූන් “ග්රහ,, ලෙසින් අර්ථ දක්වා ඇත. තව දුරටත් බැලීමේදී අප අවට පවතින මෙම විශ්වයේ පවතින්නා වූ මෙම චංචල වස්තූන් වූ “ග්රහ,, සහ නිෂ්චල වස්තූන් වූ “තාරා,, ප්රධාන වශයෙන් “ජ්යොතීර් භිම්භ,, හෙවත් “ජ්යොතීර් මණ්ඩල,, යන නමින් පරාශර සෘෂි වරයා හඳුන්වා දී ඇත. මෙහිදි ජ්යොති යනුවෙන් “ආලෝකය” යන අර්ථය ගෙනහැර දක්වා ඇති අතර “භිම්බ” යනු කිරණ පරාවර්තනය යන අර්ථය ගෙන හැර දක්වා ඇත.
අප ජීවත්වන මෙම විශ්ව අවකාශය තුල තාරකා විද්යාවට අනුව චලනය වන ග්රහ ලෝක ලෙසින් හැඳින්වෙන ආකාශ වස්තූන් විශාල ප්රමාණයක් දැකිය හැකි නමුදු පරාශර සෘෂිවරයා විසින් ජ්යොතිෂයේදී අර්ථ දක්වා ඇත්තේ මෙම ග්රහලෝක නොව “ග්රහ,, අර්ථය ගෙන දෙන ග්රහ මණ්ඩල වල ග්රහ කිරණ වන අතර නිෂ්චලව පවතින තාරකා නොව “තාරා,, වශයෙන් හැඳින්වෙන තාරකා මණ්ඩල බව අප හොඳින් අවබෝධ කර ගත යුතුව ඇත. මෙහිදි “ග්රහ,, යන වචනයේ අර්ථය අප ඉතා හොඳින් වටහා ගත යුතුව ඇත. ග්රහ යනු යම් කිසි දෙයක් අල්ලා ගැනීම, යම්කිසි දෙයකින් ආවරණය වීම, යමකට මුලා වීම යන අර්ථය නිරූපනය කරන අතර “තාරා,, යන්නේ අර්ථය යමකින් අලවා ගැනීම ය.
එම නක්ෂත්ර කිහිපයක් එකතු වී රාශි නිර්මාණය වී ඇත. ඊට අමතරව මෙම විශ්වය හෙවත් අවකාශය තුල චලනය වන වස්තූන් “ග්රහ,, ලෙසින් අර්ථ දක්වා ඇත. තව දුරටත් බැලීමේදී අප අවට පවතින මෙම විශ්වයේ පවතින්නා වූ මෙම චංචල වස්තූන් වූ “ග්රහ,, සහ නිෂ්චල වස්තූන් වූ “තාරා,, ප්රධාන වශයෙන් “ජ්යොතීර් භිම්භ,, හෙවත් “ජ්යොතීර් මණ්ඩල,, යන නමින් පරාශර සෘෂි වරයා හඳුන්වා දී ඇත. මෙහිදි ජ්යොති යනුවෙන් “ආලෝකය” යන අර්ථය ගෙනහැර දක්වා ඇති අතර “භිම්බ” යනු කිරණ පරාවර්තනය යන අර්ථය ගෙන හැර දක්වා ඇත.
අප ජීවත්වන මෙම විශ්ව අවකාශය තුල තාරකා විද්යාවට අනුව චලනය වන ග්රහ ලෝක ලෙසින් හැඳින්වෙන ආකාශ වස්තූන් විශාල ප්රමාණයක් දැකිය හැකි නමුදු පරාශර සෘෂිවරයා විසින් ජ්යොතිෂයේදී අර්ථ දක්වා ඇත්තේ මෙම ග්රහලෝක නොව “ග්රහ,, අර්ථය ගෙන දෙන ග්රහ මණ්ඩල වල ග්රහ කිරණ වන අතර නිෂ්චලව පවතින තාරකා නොව “තාරා,, වශයෙන් හැඳින්වෙන තාරකා මණ්ඩල බව අප හොඳින් අවබෝධ කර ගත යුතුව ඇත. මෙහිදි “ග්රහ,, යන වචනයේ අර්ථය අප ඉතා හොඳින් වටහා ගත යුතුව ඇත. ග්රහ යනු යම් කිසි දෙයක් අල්ලා ගැනීම, යම්කිසි දෙයකින් ආවරණය වීම, යමකට මුලා වීම යන අර්ථය නිරූපනය කරන අතර “තාරා,, යන්නේ අර්ථය යමකින් අලවා ගැනීම ය.